instagram

středa 21. února 2018

Q&A 2018



Ahoj, říkala jsem si, že už by bylo na čase po takové době postnout nějaký článek. Nechtěla jsem se ale do blogování nutit, protože potom by nebyly ty příspěvky od srdíčka. Dneska jsem si pro vás připravila takové Q&A a třeba se o mně dozvíte něco, co jste ještě nevěděli!




O mně 

Kolik ti vlastně je?
Je mi 20 let a 14. července mi bude 21!

Jak by ses popsala?
Na první pohled možná vypadám jako introvert, protože před neznámými lidmi toho moc nenamluvím a spíše se stydím, ale mezi přáteli a rodinou si to, myslím, dostatečně vynahrazuji!

Kolik měříš a vážíš? 
Jsem celkem malá a měřím zhruba 164 cm. Aktuálně vážím kolem 49 kg, protože jsem od září celkem dost zhubla a teď se snažím si váhu udržet a nabrat nějaké svaly.



Kde bydlíš?
Momentálně jsem pořád na cestách mezi Vysočinou a Brnem, protože na Vysočině mám rodinu a v Brně studuji. Takže v týdnu jsem v Brně a bydlím s přítelem v pronajatém bytě a na víkend jezdím za rodiči.



Co studuješ teď?
Studuji jazykovou školu, protože jsem se tento rok chtěla více zaměřit na angličtinu. Přiznejme si všichni, že na středních školách i na gymnáziích ta výuka angličtiny trošku pokulhává (aspoň na mé bývalé škole to tak bylo) a vycestování do zahraničí bylo přes moje možnosti, takže tohle byla jediná možnost, jak se ještě více zlepšit udělat si certifikaci.

Kolika jazyky mluvíš?
Samozřejmě česky, pak mluvím dobře anglicky a německy.



Kde ses naučila mluvit dobře anglicky?
Jak už jsem říkala, studuji angličtinu na jazykové škole, kde se prostě naučíte mluvit, ať chcete nebo ne. Také je super se nestydět a nebát se, že uděláte někde chybu. Jak se říká, chybami se člověk učí a o to lépe si to zapamatujete. Hodně poslouchám anglické písničky a jakmile něčemu nerozumím, hned sahám po karaoke textech, kde si ten text při poslouchání písničky čtu. Dále čtu hodně knih v angličtině. Nemusíte se bát, že nebudete rozumět každému slovíčku. Pokud rozumíte kontextu, nevyhledávejte si všechna neznámá slovíčka. Když už sleduji nějaký seriál, sleduji zásadně v angličtině a bez titulků! Pokud sledujete něco, co vás baví, máte větší motivaci poslouchat. Hodně mi dala i práce v kavárně, a jelikož je v lokalitě, kde jsou památky UNESCO, s cizinci prostě musíte komunikovat.

Čím se živíš?
Pokud mě sledujete na instagramu (@luccciik167), tak jistě víte, že jsem o letních prázdninách pracovala v kavárně. Moc se mi ta práce líbila, takže jsem neměla žádný důvod odtud odcházet a stále si tam o víkendech přivydělávám. Dále soukromě doučuji angličtinu.

Oblíbená barva?
V poslední době jsem si snad všechno oblíbila v nude barvách, a to hlavně laky na nehty a rtěnky! Na sebe nejraději oblékám jednoduché outfity, takže za mě jsou top barvy černá, bílá a světle růžová.



Co děláš ve volném čase?
Snažím se najít si v jinak uspěchaném týdnu čas na sebe, takže ráda cvičim, čtu si, piju kávu, trávím čas s přítelem anebo chodím na procházky.

Jaká je tvoje oblíbená kniha?
Sněhulák od Jo Nesba.




O módě

Od kdy se zajímáš o módu?
Myslím, že na tuto otázku neexistuje jednoznačná odpověď. Když jsem byla malá, bylo mi celkem jedno, co na mě mamka oblékla. Sama jsem si začala vybírat oblečení asi ve třinácti letech a teď už si oblečení samozřejmě kupuji sama.

Znáš ten pocit, když "nemáš nic na sebe"? Jak se s tím vypořádáš?
Jak už jsem zmiňovala, většinou volím jednoduché outfity, které se skládají ze skinny jeans, basic trička a nějakého hezkého svetru. Nemám plnou skříň oblečení, ale zato mám jen pár užitečných kousků, které se dobře kombinují a nikdy nezklamou! Také jsem toho názoru, že když se snažím vymyslet něco special a fancy, většinou to vypadá uměle a moc nachystaně, takže nakonec stejně skončím u své klasiky.



Kdyby sis mohla nechat jenom deset věcí ze svého šatníku, které by to byly?
Nesmrtelné bílé conversky, skinny jeany, černé a bílé tričko, pruhované černo-bílé tričko, béžové lodičky, černé kotníčkové kozačky, černo-bílý kabát, černé balerínky a šedý kardigan.

Kde obvykle nakupuješ?
Hlavně H&M, New Yorker, Terranova a Tezenis.




O cestování 

Kam by ses chtěla letos podívat?
Na mém wishlistu je určitě Řecko, Paříž, Chorvatsko a Řím!



Beauty 

Máš nějaké oblíbené kosmetické produkty?
Plánuji napsat článek my daily make-up routine, takže tady bych jen zmínila svůj momentálně nejoblíbenější nude lak na nehty od Dermacolu 5 day stay v odstínu Nude Skin. Nemůžu potvrdit, že by opravdu vydržel pět dnů, protože moje nehty nejsou úplně zdravé a řekla bych, že i mastné, takže mě veškerý lak na nehty vydrží maximálně dva dny a pak už se začíná loupat, což není hezké.

Nosíš umělé řasy?
Umělé řasy jsem nosila v létě, ale troufám si říct, že už nikdy! Nedám dopustit na svoje přírodní řasy s trochou řasenky.



Jak dlouho strávíš ráno v koupelně?
Většinou tak 45 minut, protože ráno jsem ještě často rozespalá, takže mi ta příprava trvá celkem dlouho, než se namaluji a upravím vlasy.

Jaký používáš parfém?
Moje dva nejoblíbenější jsou Guess Seductive a Bruno Banani Woman.

Jaká je tvoje přírodní barva vlasů?
Svoje vlasy jsem si nikdy nebarvila, takže tmavě hnědá.



O jídle / cvičení

Oblíbené jídlo?
Mým oblíbeným jídlem je určitě snídaně, ale připadá mi, že ve všední dny se docela odbývám, což budu muset napravit! O víkendech si ale třeba na snídani vyhradím hodinu a půl společně s kávou a knížkou. Nejraději snídám bílý jogurt s banánem a müsli. Dále jsem si hodně oblíbila maso (ne na snídani). Nikdy jsem maso moc nemusela, ale začalo mi dost chutnat. Nejraději mám kuřecí a ryby.

Jakou máš ráda kávu?
Nejraději piji capuccino, občas v práci espresso, ale ve Starbucsku si vždy dávám vanilkové latté! Asi jednou jsem tam měla jiný nápoj, a to bylo Matcha Green Tea Chai Latté, které mi ale vůbec nechutnalo.



Jsi na nějaké dietě?
To vůbec. Nejsem ten typ člověka, co by si odpíral každé sousto, radši jím vyváženě a sem tam si něco dopřeju. 

Co momentálně denně jíš?
Většinou si k snídani dávám bílý jogurt s ovocem a po cestě do školy si kupuji kávu, ke svačině mám proteinovou tyčinku a ovoce, k obědu nějaké maso s přílohou a zeleninou, poté opět kávu, protože po obědě na mě padá největší únava. Odpoledne jím často opět jogurt s cereáliemi a večeře už mívám lehké, např. v podobě míchaných vajíček, obložené talíře a zeleniny. Někdy, když mám večer ještě hlad a vím, že nepůjdu brzo spát, si dávám půl tvarohu. 



Oblíbený dezert?
Zaručeně cheesecake. Ale mám ráda i makronky a cupcaky. Snažím se omezovat mléčnou čokoládu, takže ji nahrazuji hořkou a myslím si, že kdybyste přede mě položili mléčnou a hořkou čokoládu, vybrala bych si určitě tu hořkou.

Cvičíš?
Snažím se pravidelně cvičit, ale poslední týden jsem tak unavená ze všeho toho učení se na testy ve škole, z příprav na zkoušky, vybírání oboru, který chci studovat a učení na přijímačky, že vůbec nic nestíhám, jsem pořád nevrlá a unavená. Kdybyste měli nějaké tipy, jak veškeré tohle napětí zvládat a nezhroutit se z toho, dejte mi určitě vědět do komentářů! Ještě k tomu cvičení - cvičím doma, hlavně podle Cassey Ho, která je opravdu super a dokáže člověka vyhecovat. Také je dobré, že její videa jsou opravdu krátká, takže si workout můžete sestavit podle svých představ.



No a to je pro dnešek vše! Pokud máte nějaké otázky, neváhejte se ptát v komentářích. Já vám na ně ráda odpovím!


4 komentáře:

  1. Jsem ráda, že si zas něco vydala! Jasně, do blogování se nemá nutit, ale mám tvé články ráda! :) Páni, ty jsi tak hubeňoučká, jen 49 kg:O Obdivuji tě, že ti angličtina tak jde, pro mě je to boj, já jsem na jazyky nějaká tupá, kromě teda češtiny :D Bych tě též potřebovala na doučování, ať zvládnu tu maturitu :D Já mám ráda z obchodů stejné co ty, ale přidala bych tam i C&A a Gate :D Nějak nechápu... ty nejsi teď ještě na výšce? Co studuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, už bylo na čase no :D No angličtina je fakt jedna z hodně mála věcí, co mi jde, tak si ji taky musím patřičně hýčkat :D Ne, výška, co jsem chtěla mi nevyšla, tak jsem nechtěla studovat něco jen pro to, abych studovala, ale chtěla jsem ten rok využít nějak dobře a zároveň si něco vydělat :D

      Vymazat
  2. Super článek :) To u nás se teda na angličtinu hodně jelo :D Do nás ji hodně hustili. V posledním ročníku jsem měla 6 hodin angličtiny týdně ale maturovala jsem z matiky :D Taky mám moc ráda hořkou čokoládu, dokonce jsem zjistila, že dřív mi 70% čokoláda přišla hrozně hořká, ale když mi ji babička dala, nechtělo se mi věřit, že je ho hořká, už mi chutná jako mléčná :D Já bych se letos taky ráda podívala někam zahranice, uvidíme, kam mě vítr zavane :)

    Měj se krásně Luci ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Myslím, že ta angličtina je v dnešní době dost důležitá :) Na hořkou čokoládu nedám dopustit! :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)