instagram

sobota 11. února 2017

Maturantka 2k17


20. 1. 2017. Jeden z nejhezčích dnů mého života ♥ A to maturitní ples! Šaty jsem začala vybírat na poslední chvíli, kadeřnici také a líčila jsem se sama. Ale i tak myslím, že to stálo za to! Parádně jsem si to užila a byl to nejsuprovější den s mojí třídou. 
Přípravy začaly už dávno předtím. Chystání tomboly, shánění všech potřebných věcí, vybírání šerp a stužek... Předcházely tomu také občasné hádky a nedorozumění, ale tak už to bývá. Koneckonců všichni byli spokojení a nikdo na tenhle večer nikdy nezapomene!
Také učitelé a rodiče byli nadšení. Tak moc se to našim učitelům líbilo, že nejeden z nich prohlásil, že to byl jeden z nejhezčích maturitních plesů, co pamatuje. Ještě aby ne, když nám to dalo tolik práce a vzalo tolik času. 
Téma plesu bylo Irsko a irská svatba. Využili jsme našeho krásného páru ve třídě a uspořádali s nimi "irskou svatbu". Diváci tohle nečekali a určitě byli mile překvapení ☺ Všechno bylo zelené, čtyřlístky, balónky, naše oblečení na předtančení, a šerpy a stužky byly v barvě champagne se zeleným nápisem. 
Teď už se ale se mnou podívejte na naše krásné fotky, které se také povedly a dostaly se ke mně bohužel až teď. 


Jeden z nejoblíbenějších učitelů na škole ♥ 





Díky této paní profesorce jsem si oblíbila němčinu natolik, že bych se jí chtěla dále věnovat. Děkuji! ♥















 A teď pár fotek z předtančení! Největším sponsorem nám byla irská hospoda (Lucky´s original Irish pub) v našem městě, jejímž vlastníkem je náš učitel ☻





Půlnoční překvapení, které následovalo v největší diskotéku všech dob, si užili všichni! Původně jsem sem nechtěla dávat fotky z půlnočka, protože to, co tam předvádím, se mi vůbec nepodobá, ale tady máte aspoň dvě nejlepší fotky :D 


Druhý nejlepší kamarád převlečený za Beyoncé.


A teď vám ještě ukážu pár fotek z fotokoutku ♥ 




S touto fotkou bych se s vámi chtěla rozloučit a třeba zase někdy na viděnou! 
P.S.: Mám ještě pro vás dotaz! Jaké články byste chtěly, abych vydávala? O čem by měly být? Napište mi do komentářů, jaký typ článku se vám líbí! 

1 komentář:

  1. moc ti to sluší <3 můj maturák byl docela tragédie, takže jsem ráda, že se o povedlo alespon tobe :)

    JANNIEBEL

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)