instagram

středa 9. března 2016

Jak na tom teď jsem?

Jak jsem slíbila, tak plním. V předminulém článku jste se měli dozvědět, že jsem měla takovou menší krizi. Šlo o to, že jsem si asi nepřipadala dost dobrá, i když mi každý říkal pravý opak. Trvalo to asi tři týdny, což je dost málo, ale kdybych to nepodchytila zavčas, nechci vědět, jaké by to mělo následky. Prostě jsem odmítala jakékoli jídlo, které jsem si sama nepřipravila. Vše muselo být stoprocentně zdravé, bez cukru a bez bílé mouky. Mimoto jsem toho jedla dost málo, což byla určitě velká zátěž pro organismus, proto jsem byla pořád unavená. Jsem opravdu ráda, že jsem si to včas uvědomila. Nesmírně mi v tom pomohl můj přítel, který mě pokaždé podporoval a v neposlední řadě kamarád. A jak se s tím vypořádávám?
V první řadě jsem přestala rozdělovat jídlo na zdravé a nezdravé. Takže jsem si klíďo píďo koupila čokoládku a celou ji snědla na posezení. Jo, výčitky byly neskutečné, ale do té doby jsem byla zarputile přesvědčená, že to prostě nejde. Jak vidíte, jde.
Také jsem si koupila protistresový čaj, protože všechny tyto problémy mají své jádro v hlavě. A já jsem věděla, že se často kvůli jídlu stresuju. Například když přichází čas svačiny nebo jakéhokoli denního jídla, přepadne mě hrozně špatná nálada a dělám vše pro to, abych nemusela jíst. Začala jsem tento čaj tedy pít dvakrát nebo třikrát denně a ono to opravdu funguje! :O Nevím, zda jsem si moje myšlenky utřídila v hlavě nebo má na tom zásluhu ten čajík. Ale konečně myslím i na jiné věci než na jídlo :)
Byla jsem nucená zařadit více spánku, protože se třeba často stávalo, že jsem spala jen pšt až šest hodin. A příští den jsem byla mrtvá. Teď jsem začala chodit spát kolem desáté hodiny večer a rozhodně vidím výsledek. Hlavně nepotřebuju do sebe během dne hodit litr kafe :D Sice je pravda, že kolem osmé večer se mi chce hrozně spát, ale o to víc se mi daří plnit, abych chodila v rozumný čas spát.
V příštích dnech bych ráda omezila mléko a mléčné výrobky, po kterých mi připadá, že jsem trochu nafouklá. Pokud se o tom chci přesvědčit, nezbude mi nic jiného než to prověřit :D Takže alespoň na týden si zkusím dávat do kaše a do kafe sójové mléko a místo klasických jogurtů jíst sójové.


Na závěr mám tady pro vás pár fotek, tak se pokochejte :D



Mugcake trochu jinak. V mikrovlnce jsem normálně udělala mugcake ze 30 g vloček, vajíčka, půlky rozmačkaného banánu a trochy bílého jogurtu, potom jsem ho rozřezala na plátky a polila čokoládovým dezertem od Alpra a horkými borůvkami. Řeknu vám, že to byla neskutečná dobrota, i když nevypadá úplně hezky.


Nejlepší brokolicové placičky od mamky :3 Není nad obědy od ní, když se celý týden stravujete ve školní jídelně.


V sobotu jsem si udělala tuto mňamku. Ovesnou kaši z vanilkového sójového mléka, s banánem, muesli srdíčky, kokosem, hořkou čokoládou a čokoládovým sójovým dezertem od Alpra


Moje oblíbená fotka ♥ Bože, jak já tohodle člověka zbožňuju...


Minulý týden mi po roce a půl sundali rovnátka! Jaká to radost :D Sice jsem měla bílé keramické, které nebyly na první pohled vidět, ale mám pocit, že bez nich vypadám úplně jinak :D


Po sundání rovnátek jsem si zašla na čaj a na dortík. Zaprvé proto, že se mi nechtělo do školy, kam jsem taky potom nakonec nešla, a zadruhé proto, že jsem se musela nějak odměnit :D Přece jen to čištění celkem bolelo a bylo to utrpení :D

7 komentářů:

  1. Je fajn, že jsi to podchytila :) Nenech se přemoct, jsi silnější než to, co tě táhne zpátky :)) Nevím, jaké to je mít rovnátka, protože mám od přírody rovné zuby, ale musíš se po takové době cítit úplně jinak! :D

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Je super, že už je to lepší :)
    Odměny musí být :)

    OdpovědětVymazat
  3. Je dobře, že jsi to podchytila! Přeji hodně štěstí a trpělivosti, to zvládneš :) A odměny jsou potřeba! Na fotce ti to s přítelem moc sluší, je super,že máš někoho takového u sebe!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Neboj, nejsi v tom sama :( Taky bych nejradši jedla jenom jídlo, co si připravím sama, abych přesně věděla, co v tom je.. Každopádně Ti držím palce, aby se tvůj stav zlepšil :)

    www.wantbefitm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Super články :) můžu se zeptat jaký čaj to piješ? :) Taky nějaký takový sháním :)
    https://probablywiththoughts.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Super články :) můžu se zeptat jaký čaj to piješ? :) Taky nějaký takový sháním :)
    https://probablywiththoughts.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)