instagram

neděle 28. června 2015

Food inspiration XIX + kecy kolem

Vítám vás opět u této rubriky! Ani nevíte, jak moc mi blogování chybělo, obzvlášť tento typ článků.

S nadcházejícími prázdninami se určitě těšte na plno nových článků, jak z osobního, tak fitness života. Ráda bych v nejbližší době zase sepsala nějaký ten deníček, protože u nich si vždy krásně vyčistím hlavu a hned se mi dýchá líp :D Mám v plánu také zveřejnit recept na výborný zdravý vegan dortík, muffiny a mnoho dalších :)

Tento týden už byl ve škole jen samá ulejvárna. Známky uzavřené, a tak jsme často koukali na filmy nebo jsme měli volnou hodinu. Na autoškole jsem měla už třetí jízdy! Zatím jsem jezdila jen na vedlejších silnicích, zřídka po hlavních nebo na okraji města. Zanedlouho už však budu ve druhé fázi, kdy se dostanu i na hlavní silnice, křižovatky, a to bude teprve zážitek! Už tak mám smrt v očích a divím se, že jsem ten volant ještě nerozmačkala, jak ho tak křečovitě svírám :D Ale musím se pochlubit, že jsem jela dokonce sedmdesátkou! :3 Ale jen na chvilku, když mě můj instruktor nechal se trošku vyřádit :D Pak už jsem jela maximálně 50 km/h. Nicméně mě to i přes mou hrůzu v očích baví, až na to couvání a parkování. To je moje noční můra. Ale jsem ráda, že se učím parkovat hlavně pozadu, takže na závěrečkách nebudu snad ničím zaskočená :) Nejvíc mě ale štve, že instruktor má neustále nohy na pedálech a já si nemůžu jet podle svého! :(

K jídlu:
Snažím se jíst spíše pocitově, nechci totiž, aby mě ovládala čísla a místo opravdového jídla vidět jen kalorie, bílkoviny, sacharidy a tuky. Sice se snažím porazit ten hlásek v hlavě, ale čísly nic nezmůžu. Neříkám, že počítání kalorií a makroživin je špatné, ale mám již zkušenost, že já s nimi neumím zacházet správně. Už jednou jsem se stala otrokem počítání a nikdy víc! Ten pocit, když víte, že tohle sníst nesmíte, protože vám to nebude sedět do maker. Každodenní sezení nad kalorickými tabulkami a sestavování jídelníčku, aby všechno seděla na gram. Ne, to nechci. To není ten život, který chci žit. Chci jíst zdravě, občas si dopřát a bez výčitek! Dát si nějakou tu dobrotu, ale nepřekopávat kvůli tomu celý jídelníček. Nejíst přesně na hodinu, ale najíst se, kdy mám hlad. Jeden den mám třeba větší hlad, protože mám větší výdej než předchozí den, nebo jsem prostě unavená. Další den nemám moc velký hlad, a tak nechci do sebe cpát plno jídla za každou cenu. Také zastávám názor, že naše tělo si umí říct, co potřebuje a my ho nemůžeme jen tak ovládat, protože to prostě potřebuje, a tak si o to řekne.

Tak. Doufám, že tenhle odstavec nezněl moc zmateně, ale myslím, že to jde pochopit. Určitě to mnoho z vás také takhle má :)

A teď pojďme vzhůru na článek! :)


Oblíbené jablečné muffinky se skořicí :3


Ta byla! Ovesná s banánem, tvarohem, hořkou čokoládou, malinami a kousky orea

Rajská s celozrnnými těstovinami

A zase pečeme! :D Tentokrát dvoubarevné muffiny pro kamarádku k osmnáctinám :)

A zase kaše :D Tentokrát opět s banánem, banánovou Matyldou, hořkou čokoládou, oreo Milkou, jablíčkem, broskví a kokosem

Ovesná s banánem, tvarohem, jahodami, hořkou čoko, oreo Milkou a kokosem

Tady je jediná změna v tom, že místo tvarohu jsem dala jahodový jogurt a kinder tyčinku :D Miluju :3

Zapečené rybí filé s brambory a rajčaty 

Také mňamka :) Ingredience se pořád opakují a už je mi opravdu trapné vypisovat to samé dokola :D

Pozor! Změna! Ovesná s nastrouhaným jablkem, lžící bílého jogurtu, slunečnicovými semínky, Milkou oreo a oreo sušenkou... Já fakt to oreo zbožňuju! :D

Brokolicový mozeček s brambory a červenou řepou k obědu

Se strouhaným jablkem, OPĚT oreo, kinder tyčinka a jahodový jogurt Matylda

A tady ovesná s chia semínky, banánem, tvarohem, ananasem, kokosem, vespod čtverec hořké čokolády a kávové Merci ♥

Na prasárnu :D Ale pizza to bylo výborná :3 Já i miláček jsme měli s kuřecím masem, nivou a rajčaty :) Předtím jsme byli v kině na Jurském světě a celé večer s ním byl super :)

Snídaně před opalovačkou :) Hromada ovoce a jogurt se sypaným musli


Jednoduchá večeře :) Hromada zeleniny, tvaroh a dva plátky celozrnného chleba 

Mňamka jen z datlí, kakaa a kokosu... Možná trochu víc sladké, ale na zahnání hladu super :)

A cheatujeme! Čokoládu jsem nesnědla celou, tu uvidíte až na dalším obrázku :D Ale ledová káva přišla po náročné autoškole vhod :D Vyfoceno a vypito v autobuse, takže doufám, že jsem spolucestujícím nedělala moc velké chutě :D

A tady už pořádné cheat meal :) Čerstvé třešně od souseda, půlka Studentské pečeti, oreo, merci, kinderka a takové ty maličké sušenky od Milky :)

Tohle kafe z naší kavárny miluju! Pořádně velké a dobré. Na tuto kavárnu se také váže hodně vzpomínek :) Třeba den, kdy jsme s miláčkem dali dohromady ♥ Na to nikdy nezapomenu :)

Taková normální sváča :D Celý tvaroh, zelenina a knackebroty

Když je hooooodně velký hlad :D Ovesná kaše s banánem, tvarohem, kokosem, třešněmi a rynglemi a k tomu banánovým s jogurtem

Nakrájený mugcake zblízka :)

Výborný květákový mozeček :)

Šopský salát s knackebroty

A tady můj opěvovaný zdravý dortík ♥ Máte zájem o recept? :)

Krůtí maso se šunkou, sýrem a broskví :3

Ovesná se skořicí a jahůdkami

Včerejší brunch po zabijáckém workoutu nalačno: Ovesná s tvarohem, banánem, kokosem, kešu ořechy, broskví  a jahodami a k tomu celozrnný chlebík s lučinou, vysokoprocentní šunkou, sýrem a rajčetem :) V bříšku bylojak v pokojíčku :)

Pravý coffeelover ♥


Tak a to by bylo pro dnešek všechno. Myslím, že i tak to bylo dost vyčerpávající :D
Btw, kdo jde ještě zítra a v úterý do školy? :D Já bohužel ano, ale zítra máme jen nějaké divadelní představení a přednášku a v úterý vysvědčení, které bude nejhorší za celý můj život :D

5 komentářů:

  1. V autoškole přeji hodně štěstí :) já sice řidičák mám, ale moc nejezdím nějak se sama bojím :D ...jinak všechno jídlo vypadá báječně hlavně ty muffiny :) A ten dortík taky, určitě můžeš přidat recept vypadá fakt skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tam je uplně všechno co teď nesmím jíst :D Ale i tak parádní :))

    http://zuzabesky.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  3. Řidíčák ti určitě dopadne super :) To s tím jídlem, úplně ti rozumím. Já se řídím hladem a nemůžu si to víc vynachválit, i když někdy (tak jednou za 1-2 týdny) ujedu, je to fajn :) I když momentálně nebojuju s žádným PPP, tak nevím, jaký to může mít následek u tebe, každopádně držím palce :)
    Miluju oreo!!! Neskutečně mi teď chybí, i čokoláda, arašídové máslo... a všechny dobroty, co nemůžu... Ale tyhle tři věci nejvíc :D Měla jsem tu raw bombus tyčinku a je skvělá :3 I ostatní příchutě :) A potěšil by mě recept na jablkové muffinky :)

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ta první kaše je boží! A děláš mi chutě na pizzu. :3 Taky se mi hodně líbí ten talířek s čokoládkami.
    Ale i to zdravé vypadá dobře... :D
    Bombus raw tyčinky miluju.♥
    Mimochodem, jaký je ten Jurský svět? Chystáme se na něj jít ve 4DX (to je takový to, kde se s tebou hýbe sedadlo a cítíš všechno jako ve filmu :D), tak jsem zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to by mě opravdu neuspokojilo no :D a jinak dostala jsem ted chut na tu raw energy tyčinku! mňam!!:D taky mám jednu doma a stále si ji šetřím:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)