instagram

úterý 30. prosince 2014

My diary 30.12. - předsilvestrovská


Ahoj!
Jak si užíváte poslední hodiny tohoto roku? Přesně za 32 hodin tu máme rok 2015, tak koukejte si užít posledních okamžiků naplno! Máte nějaká předsevzetí? Já jich mám tentokrát docela dost, ale jsou to taková ta typu zhubnout, učit se a tak :) Ale napíšu speciální článek, který bude asi prvního ledna. V tomto roce ještě plánuji nějaké shrnutí tohoto roku, protože to si opravdu zaslouží svůj vlastní článek. Tento rok byl pro mě obzvlášť přínosný a vy už asi tušíte, v čem. O tom ale zase příště :)



Poslední deníček byl v pátek, takže plynule navazujeme na sobotu. To u mě byl Honzík, takže od doby, co jsem vstala, jsem celé dopoledne uklízela, protože to tady vypadalo jak po výbuchu atomovky. Když odpoledne přijel, předali jsme si dárečky, protože jsme se od dvacátého třetího neviděli. Jo, strašná doba :D On mi dal voňavku Playboy a řetízek a přívěšek se srdíčkem z chirurgické oceli. Jsem z něj úplně nadšená. A já jemu jsem dala puzzle ze společné fotky a sprcháč a voňavku. A taky Playboy. Máme stejné myšlenkové pochody :D Byli jsme spolu celé odpoledne, takže jsme se šli i projít :) Provedla jsem ho po naší vesnici a moc se mu tady líbilo :)

Dárky od H. <3


V neděli jsem si zase po týdnu zacvičila. Nemoc se mě zalekla, protože jsem se na ni vyzbrojila čajíčky a skoro celý pátek ležela. Takže už jsem si mohla s čistým svědomím zacvičit. A když už mám ty činky... :) Hned jsem je využila, až všechny možné svaly na těle bolely. Celé odpoledne jsem u Andee dočítala její litanie, u čehož jsem se zase přežrala cukrovím :D Už se fakt těším, až to bude všechno snězeno.


V pondělí mě čekal brzký budíček už v sedm hodin! Jela jsem totiž za Honzíčkem, který na mě čekal hned na autobusáku a krásně jsme se k němu domů prošli. A ještě nám k tomu sněžilo, takže super romantická procházka. U něho doma jsme mimo jiné složili puzzle, které nám dalo pěkně zabrat. Sice má jen 130 dílků, ale pozadí za námi je černé, takže se to skládalo pěkně blbě. Naštěstí nám pomohla i jeho ségra. Zašli jsme si na oběd a po obědě jsem navrhla chubby bunny challenge. Znáte? Hra spočívá v tom, že se snažíte si do huby nacpat co nejvíc marshmallowů. Samozřejmě jsem vyhrála já, ale potom jsem je všechny vyplivla, protože tyhletu s prominutím s*ačku nesnáším :D ´Vlastně ani jeden je nemáme rád, ale v tom je právě ten vtip :D Nacpala jsem jich do pusy, tuším osm, ale to už mi opravdu lezlo všemi možnými otvory ven. A navíc mě Honza u toho pěkně rozesmával, protože vypadal fakt komicky :D Což já asi taky, proto se tak smál :D Domů mě potom vzali naši, kteří byli také ve městě a zase se zakecali s jeho taťkou :D Kapsa v rukávě, když už si rozumí i naši rodiče :DDD

Pondělní kašička :3


Dneska jsem si krásně vstala až po deváté, nasnídala se a najednou brácha, že chce jít se mnou bobovat. Co mi zbývalo, šla jsem. A byla to sranda. Bobování se nakonec zvrhlo ve slušnou koulovačku, takže jsem byla úplně celá mokrá a sníh měla i v očích. Nápodobně on, pěkně jsem ho zřídila :D Oběd jsem potom zhltla jako nic, protože venku vždycky pěkně vytráví. A potom zas následovalo obžerství cukrovím. Všechny moje oblíbené kousky už byly vyžrané (hádejte, kdo se o to asi postaral...), ale to mi nezabránilo v tom, abych nejedla ty, ke kterým mám neutrální postoj. Je to přece cukroví, ne? A dnes už jen plánuju cvičení a potom takové to moje klasické leháro. Ale něco mi říká, že bych se měla podívat na něco do školy. A přečíst povinnou četbu. A hrát na klavír. Prostě mám tolik povinností, a proto si také budu číst, obejdu blogy a budu se flákat. Prokrastinace jak prase.


Jaké máte plány na Silvestra? Já neplánuji moc pití, protože si pamatuju, že to minulý rok nedopadlo moc dobře, bylo mi špatně a žaludek na vodě. Doufám, že vyjde Honzovo přespání u mě, protože naši rodiče jsou trošku konzervativní a nechtějí nám to moc dovolit. Doma jsem ale už ukecala, tak to musí vyjít, protože bych opravdu chtěla strávit Silvestra a přelom roku s ním :) Přece znáte přísloví jak na Nový rok, tak po celý rok, ne? :)
Mimo jiné vás tu na blogu budou čekat nějaké změny. Tak za prvé bych chtěla změnit šablonu. A když se zadaří, tak rovnou vlastní :) Každý den bych chtěla přidávat jídelníčky, abych měla nad sebou kontrolu a i články budou (snad) přibývat častěji.

Dnes vám sem dám na ukázku jídelníček ze včerejška:
Snídaně - ovesná kaše s jablkem, mandarinkou a troškou jogurtu, pár mini ks cukroví
Oběd - zeleninová polévka, kuřecí plátek se šunkou a sýrem, vařené brambory, 2 pl. okurky
Svačina - jeden marshmallow, latté, ovocný salát, 3 ks cukroví
Večeře - dvě vařená vejce, mrkev, okurka, cherry rajčata, červená paprika, dvě kaiserky
K jídelníčku: oběd je z restaurace, ten marshmallow jsem snědla mimo ty z challenge (vyplivnuté nepočítám :D) a dvě kaiserky k večeři - já vím, sacharidy by se večer už neměly, ale já jsem byla po vyčerpávajícím cvičení měla jsem fakt hlad :D


9 komentářů:

  1. Už se moc těším na článek s ohledem za rokem 2014. :) Dárky jste s Honzíkem vymysleli skvěle, to se vám musí nechat. To s těma marshmellows si taky chci hrozně moc zkusit, je teď okolo toho takový velký boom. :D Já na Silvestra plánuju cheat jak prase. :D Od Štědrého dne jsem se držela líp jak přes celý rok, takže za odměnu. :D Hodně štěstí v novém roce! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně si užíváš prázdniny :) a dostala jsi báječné dárky :)
    Jíěš pěkně a užij si silvestra :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, dostala jsi krásné dárečky! Musím říct, že potají závidím! ☺ Já plánuju začít cvičit a zdravě jíst zase až od 1. 1. Ať začnu ten nový rok dobře :D Protože to obžerství o Vánocích... No, radši nemluvit :D Ale pár dní v roce to nebude zase takovej zásah.. Snad :D
    A jinak na Silvestra nic moc neplánuju ☺. Asi půjdu radši spát :D Ale doufám, že ty si ho užiješ! ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Ty si teda žiješ :) Ať vám to s Honzou dlouho vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo říkala jsem si kde že to tvoje shrnutí roku je xD Pěkné dárečky... formulace šli "I" projít je výstižná... xD Opět chválím dočítání, zvlášť když jsi u něj mlsala za což já ale nemůžu a obvykle čtení radím čaj, případně cigaretku a kafe xD chubby bunny challenge se nějak rozmáhá, já o ní ještě nedávno nevěděla xD a marshmallow mi chutnaj ale několik let jsem je neměla xD Vidím že už ses taky dostala k neutrálnímu cukroví ;-) ať žije prokrastinace pokud znamená číst Andee xD udělat si tu vlastní šablonu se mi nikdy nepovedlo tak kdyžtak napiš jak se to dělá ;-) papáš pěkně ;-)
    --
    říkala jsem že Odstíny nebudou, prostě roztomilost a odhalování nečekaných myšlenek xD aneb jak ty jsi řekla idylka xD

    OdpovědětVymazat
  6. Těším se na článek a vím proč to je zvláštní naplňující rok . :)
    Moc pěkně jíš. Jen tak dál. Máš moc pěkné fotky. :)

    Přeji Ti všechno nej do Nového roku.

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se těším na ten článek :) Od Honzy jsi dostala krásné dárečky. Playboy je nejlepší a to srdíčko je prostě úžasné :) Šperky z chirurgické oceli mám nejradši.
    Já bobování nesnáším :D Už od školky, kdy jsme v zimě chodili skoro každý den a já nikdy nechtěla :D Je mi vždycky hrozná zima, sníh mám úplně všude, jsem mokrá a celkově je to takový nepohodlný :D To už radši stavím sněhuláky :D
    Taky mám spoustu povinností, které jsem si chtěla rozložit na celé prázdniny, ale nějak to nevyšlo a ještě jsem neudělala vůbec nic :D
    Já mám dneska v plánu jen sedět a koukat na televizi :D A jíst. Včera jsem neměla ani jeden kousek cukroví a dneska na něj mám už zase hroznou chuť a to jsem se ho v pondělí zase přejedla :D Asi pro jistotu půjdu rozbít váhu, abych se nemohla zvážit a tudíž mohla pořád bez výčitek jíst :D
    Tak si to s Honzou užíjte, ať vám to vydrží :)

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Taky neplánuji nějak pít :D Jinak dostala jsi od něj krásné dárky! :) a to puzzle mu muselo udělat hroznou radost :) dobrý nápad!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Honza nebydlí ve stejné vesnici jako ty?:O O cukroví ani nemluv, též ho ještě máme dost xD Chubby Bunny challenge taky někdy zkusím! xD Taky mám toho dost do školy xD Pěkný jídelníček:) Vždy se říká, že by se sacharidy na večer neměly... Já nikdy nechápu proč, jím je pořád a dokážu při tom, hubnout i tloustnout i udržovat xD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)