instagram

sobota 25. října 2014

Food inspiration IV.



Ahoj :)
Jak si užíváte podzimních prázdnin? Já jsem byla včera zase s Honzou a dneska celý den doma, protože na mě nejspíš něco leze. Prvně jsem měla "divný" hlas, potom jsem začala kašlat a teď mě bolí v krku a pokouší se o mě rýmička :( Takže odpočívám, popíjím čajíky a tak :) A navíc na mě zase přišly ženské dny. Ještě nedávno jsem se radovala, že konečně přišly a teď bych za to zabíjela :D A musím slavnostně prohlásit, že jsou jakžtakž pravidelné, což jsem se ani nepokoušela očekávat.
Máme tady zase další díl Food inspirations, tak si ho užijte :)

Snídaně
Na rozdíl od prázdnin teď moje snídaně bývají třikrát menší :D Kdybych měla spočítat kalorie, které přijmu k snídani vyšlo by to tak kolem 300 kcal :) Aspoň nemám pocit, že to všechno při cestě autobusem vyvrátím :D

Tohle byl tvarohový jogurt Matylda s jablíčkem a mým prvním fíkem :)
Tvaroh s jogurtem, Havlíčkovou sušenkou to celé přelité rozpuštěnou hořkou čokoládou <3
Žitný chléb s arašídovým máslem, banánem a zase rozpuštěnou čokoládkou :3
Jedna víkendová snídaně, kdy mám čas na vaření kašičky, a to víc si ji pak vychutnám! Ovesná s tvarohem, banánem, roznkami, skořicí a borůvkami
Další kašička - tentokrát s tvarohovým jogurtem Matyldou, banánem, hořkou čokoládou, bonbonkem Lindt s kokosovou náplní a ostružinami :)
Knackebrot s tvarohem, okurka a jogurt s jablkem
Jogurt se sypaným musli a mandarinkou
A zase kašička :D Tentokrát vám ale nepovím, co v ní je, protože jsem si to nikam jaksi nezapsala :D Ale bude tam určitě tvaroh s banánem :D A na vršku, jak můžete vidět, slunečnicová semínka, mandarinka a Lidnt bobnbonek :)
Banánové lívance s banánovým tvarohem, arašídovým máslíčkem (musím doplnit zásoby, dnes došlo!) a jahodovým domácím džemem :)
Už piju kafe i ráno :D To máte tak, když chodíte spát o půlnoci a vstáváte ve třičtrtě na šest, abyste se za hodinu stihli nachystat na bus :D A navíc to měl být náročný den, protože byla zrovna prodloužené, po které jsem se dostala domů skoro v jedenáct, tak jsem potřebovala nějakou tu energii, abych tam neusla, což by vůbec nehrozilo :D A odpoledne další kafíčko ze stejného důvodu :) Že já se ale dokážu na všechno krásně vymluvit a všechno si odůvodnit :D
Ke kafíčku byl narozeninový dortík, protože mamka den předtím měla narozky :)
Tak tohle byla naprostá dokonalost! Banán přelitý bílým jogurtem a rozpuštěnou hořkou a bílou čokoládou! Někomu by to k snídani asi nestačilo, ale  já byla spokojená :)
A dnešní tak trochu brunch :) To máte tak, když se vzbudíte v osm a zavřete ještě na chvilku oči a vzbudíte se v jedenáct :D Každý máme nějaké představy o chvilce :D Takže tady máme kakaovo - tvarohovo - banánovou ovesnou kaši s kaki a na talíři jedna půlka celozrnného slunečnicového chleba s tvarohem a vajíčkem a druhá půlka s arašídovým máslem a jahodovým domácím džemem :)




Svačiny
Těch bude trošku míň, protože to, co si beru s sebou do školy, moc často nefotím, tak jen taková ukázka :)
Tvaroh s jogurem, jablíčkem, hruškou a skořicí <3
Kafíčko ještě před školou s kamarádkou :) Měla jsem oříškové latté a ona karamelové :)
Ještě jednou narozeninový dortík - tvarohový s piškoty a meruňkami :)
Krabičkujeeem! K první sváče byl banán, Havlíčkova sušenka a řecký jahodový jogurt a ke druhé celozrnný slunečnicový chlebík s tvarohem, šunkou, rajčetem a s dvěma mandarinkami, abych přežila češtinu :D
Při čekání na autobus mi dělalo společnost kokosové kafíčko :)


Instagramová fotka - tvaroh s jogurtem, banánem a domácím jahodovým džemem :)

Další svačinka do školy :) První sváča Havlíčkova sušenka a tvaroh s jogurte a druhé to samé co na obrázku předtím doplněná o čtverec hořké čokolády :)


Před cvíčem :) Budou svaly!

Obědy
Rybí filé na másle s kopou zeleniny, šunky a sýra s brambory a červenou řepou :)
Maminčin čočkový salát :)
Špenát s bramobory, vajíčkem a kukuřicí :) Toho bych se mohla užrat!
Aneb když se vám nechce vařit... Vaječná omeleta, žitný chléb a salát z okurky, ledového salátu, kukuřice a bílého jogurtu :)
Neloupaná rýže se sleďem z konzervy, vařenou brokolicí a rajčetem :)
A zase filé s zeleninou, šunkou, sýrem a brambory :) Prostě mamčiny obědy nemají konkurenci :)

Talíř plný zeleniny! Vařená brokolice, mrkev, fazolky, brambory a rajče :)
Vidíte tu cizrnu tam? .D I obědy v občerstvení můžou být zdravé :)



Večeře
Omlouvám se za večerní kvalitu fotek, ale večer už vážně není světlo :D Jinak se nedivte toho, že mám skoro v každé večeři vejce, musím nějak doplnit spotřebu bílkovin, když skoro nejím maso :) Už jsem skoro měsíc neměla žádné maso a vůbec mi nechybí :) Ryby teda jím, ale jinak maso vůbec :)
Míchaná vajíčka s kukuřicí, knäckebrotem, rajčetem a ledovým salátem :)

Vaječná "omeleta" (spíš trhanec) s tvarohem, šunkou a sýrem (to je výborná kombinace!), okurka, rajče
Tmavý rohlík s tvarohem, šunkou, sýrem, vajíčkem a k tomu ledový salát, rajče a paprika :)
Kdo říká, že večer se nemůžou těstoviny? :D A navíc po náročném dni? :D
Zase míchaná vajíčka, tentokrát jako příloha celozrnný slunečnicový chléb :)
To je pro dnešek ode mě vše :) Mějte se krásně!

13 komentářů:

  1. Mně se strašně líbí, jak to máš všechno barevné! :) Chystám se na ty Havlíčkovy sušenky, jsou dobréé? :))
    A přeju ti brzké vyležení se, uzdravení se,... prostě ať jsi brzy OK! :))

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně jíš a děláš mi chutě :) a hlavně je to i super inspirace :*
    K večeři se taky cpu bílkovinama :) ale hlavně mívám tvarohy, ale když není tvaroh, tak mám vajíčka :*

    OdpovědětVymazat
  3. mňam, všechno to jídlo vypadá suprově, mám z toho hlad :D dala bych si ty lívance!!! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. díky za pochvalu inspiraci:) tak každý má hranici jinde, někdo by to zvládl a někdo ne :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mňamky, to jídlo bych si dala. Snad se z toho brzy dostaneš, ať můžeš být i více z Honzou. :)

    www.una-vez-mas-la-anorexia.blog.cz
    www.fitzdravyzivot.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. A já už se fakt picnu, tady každej zveřejňuje jenom jídlo a jídlo a jídlo a já z vás mám ve tři ráno hlad, jak k tomu chudák přijdu?! navíc mám i mindráky (nemělas žrát to Kinder Bueno, náno) ale teď se omlouvám prozměnu tím že musím tělu dodávat energii aby bojovalo s těžkou chorobou, míněno především rýmičkou xD takový zeleniny a kašiček a ovoce... ty kaše jsou vážně jak umělecký dílo, já i když jsem si je připravovala sama jsem vždycky to ovoce atd. krájela na minikousíčky jako je v tý pytlíkový takže by mi to nikdy takhle pěkně nevypadalo, navíc trochu nechápu jak můžou všichni dávat do kaší tolik čokolády a přitom to považovat za zdravý když by ji samotnou nejedly, ale já fakt nemám moc co mluvit (znova se styď, Andee) xD
    --
    Zas tak moc mě neobdivuj, častěji než jednou týdně se k tomu nedostanu, takže jsi na tom pořád ještě líp ty ;-) No jo, s tou nemocí to už mám pravidelný, mívám ji dokonce i každej svátek i každý narozeniny, aspoň ty letošní teda jednoznačně :-/

    OdpovědětVymazat
  7. Snad neonemocnis!:-) ja koneckoncu taky a proc? To vysverlim v denicku xD jo, taky uz me zenske dny stvou, ale zavidim ti, ze je mas jakz takz pravidelne!:-) moc krasne papas!:-) jeste jednou ti zavidim to kokosove latte!:-) a me zas dochazi lotus pomazanka:/ xD

    OdpovědětVymazat
  8. Děláš mi chutě! Jé, tvůj problém s nedostatkem bílkovin bych chtěla mít :D Já počítám jak blbec a NIKDY se nedostanu do limitu. Vždycky překročím hranici :D

    OdpovědětVymazat
  9. To máš pravdu. Já jedla ještě dost na anorektičku. Ale když si to tak vezmeš, tak máš skoro jedno jestli sníš denně 2000 kj, nebo kolem 4000-4500 kj, málo je to tak, i tak. Tělo chudne a tak hubneš.. Četla jsem tvůj článek - navštěvuji tvůj blog pravidelně ještě za dob, kdy jsi byla na blog.cz :) a jsem moc ráda, že ses z toho dostala!! Jsi neuvěřitelně silná a at ti dlouho vydrží vztah :3 :))

    OdpovědětVymazat
  10. Jo, já si fakt užívám xD Je to super stolní hra xD

    OdpovědětVymazat
  11. Téda je je mega dlouhá inspirace a musím Ti říct, že se mi úplně sbíhaly sliny :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  12. Jéžiš, jéžiš...už to na mě zase jde :D Díky bohu, že mám za chvilku oběd :D Ty to máš všechno tak neuvěřitelně barevný! Asi si taky někdy na něco dám rozpuštěnou čokošku, vypadá to luxusně! :)
    A koukám, že sis nějak oblíbila vajíčka, co? :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj :) můžu se zeptat na recept na ovesnou kaši, co si děláš? Díky ;)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář! Přeji hezký den ;)